Är i Göteborg

Min bloggapp fungerar inte, så jag kan endast blogga via min iPad nu, vilket är lite omständligt. Men iallafall så är jag just nu i Göteborg. Körde upp hit ikväll och har varit ute på en liten barrunda med några kompisar här uppe. Imorgon så ska jag gå i stan och kolla på julklappar, och på kvällen så blir det "Jul på Liseberg". Måste säga att Göteborg är väldigt juligt nu och jag stortrivs verkligen här. Ser framemot morgondagen (läs: dagens) händelser, kommer helt klart bli hur trevligt som helst. Jag lyssnar just nu på "Fairytale Of New York" som en avslutning på dagen innan det är dags att sova. 
 
Jag uppdaterar imorgon på kvällen om min dag, jag hoppas ni alla som läser min blogg får en fantastisk dag & helg, ta varo på varenda dag, för snart så är det jul, även om det känns som en evighet dit.
 
 
 
 
 
 
It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback