Filip och Fredriks show

Att kalla det julshow är verkligen till att ta i, men en show var det, och herregud vad bra dem var. Jag måste nog kalla mig mig själv för ett fan till denna duo, och med det innebär det att jag har sett och hört det mesta av vad dem har gjort. Det här var absolut det bästa jag sett och hört, och jag ångrar mig inte en sekund att jag åkte dit. Hela föreställningen handlade om staden Malmö och i slutet skulle vi alla tillsammans komma på en ny slogan till Malmö. Det blev "Lagen är bara en bok", vilken man kan sägs passar bra in på staden.

Om en halvtimme drar dem igång i Göteborg och jag önskar att jag hade varit där nu.

It's Christmas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback