Jul på Liseberg

Ni som har funderat på att åka dit, och har möjlighet till det, ÅK DIT! Jag har varken läst eller sett så mycket bilder av det, så jag hade inte några förväntningar på det. Men redan när man närmade sig, och såg Pariserhjulet & Utkikstornet med ljusslingor, så blev jag helt frälst. Hela entrén var upplyst & alla träd omkring var helt bombaderade utav ljus. Allting såg helt underbart ut och när man hörde julmusik spelas så fick jag nästan rysningar så juligt det var.

Eftersom att det var lördag så var det, inte helt oväntat, överfyllt med människor och det var kö överallt. Men det var det värt. Jag köpte lite pynt & julgodis där (kan visa sen), där fanns verkligen massvis utav fina saker där.

Tyvärr så var det -18 grader, och jag hade på tok för lite kläder på mig, så vi gick där bara i drygt en timme. Annars hade jag helt klart varit där mycket längre. Nu har jag fått 39 graders feber som resultat av att gå runt i för lite kläder. Men som sagt, ni som kan, åk dit, det var verkligen helt underbart.

Bilder:



Kommentarer
Emma Julmust

Får åka dit nästa år, är verkligen nyfiken på hur det är där under jultider!

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra, det är ett måste att besöka som jultokig :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-11 @ 09:59:33
URL: http://julmust.blogg.se
Falksonchristmas

Kul att du gillade Liseberg! Vi skall själva dit på söndag, tyvärr så visar prognosen regn och + grader men vi får se. Liseberg har över 8 miljoner lampor så jag är lite avis då vi bara har ca 7000st, men men. Vi har i alla fall lagt upp året julvideo på sajten.
Jobbar nu i helgen så passar på att önska en trevlig helg och bra Lucia!

Svar: Vad trevligt! Hoppas du får/har en bra vistelse där. Oj, 8 miljoner... Men 7000 är ju inte heller dåligt haha. Jag ska ta mig en titt på den :) Tack detsamma du!
itschristmas.blogg.se

2012-12-13 @ 11:57:09
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback