Julgalan 2012

Julgalan var den första riktiga julkonsert jag varit på i mitt liv. Trots att det, tyvärr, inte var så många jullåtar som sjöngs så var det verkligen värt varenda öre. Alla artisterna var fantastiska och bäst var när Peter Jöback, en artist jag inte hört så mycket av, framförde "Hallelujah". Då sprängdes arenan av stämning, och jag tror att i stort sett alla hade gåshud där inne. Jag måste säga att allting var helt perfekt, men som sagt, kunde varit fler jullåtar men man får vara glad att man fick höra Lasse Berghagen framföra "Rudolf med röda mulen" ;)

Jag ger betyget 9/10 - och jag hoppas att det var fler än jag som fick uppleva detta spektakel live.

It's Christmas!



Kommentarer
Emma Julmust

Skulle ha varit på julgalan i år. Eller rättare sagt så skulle jag ha jobbat på julgalan i Helsingborg i år, men så krockade det med andra jobbet. tyvärr. Hade varit trevligt att få se julgalan fick höra så mycket gott om det, får hoppas på att det blir något nästa år istället! :}

Svar: Ah, vad kul, synd att du inte kunde jobba där men du har ju ett annat jobb som verkar vara bra :) Det var verkligen helt fantastiskt, råder dig till att jobba/gå på det nästa gång om du får chansen :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-16 @ 22:01:55
URL: http://julmust.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback