Vad jag gör om dagarna?

Nu går det verkligen mot Jul, den bästa tiden på året. Eftersom jag har julledigt redan nu så passar jag på att försöka bygga upp min julstämning på nytt. Jag älskar verkligen julen, och så fort det går mot höst så börjar jag direkt att tänka på julen och i år hade jag som mest julstämning i mitten på oktober, vilket är på tok för tidigt. Därför har jag nu tappat lite av den men jag ska nog kunna få tillbaka den tills på måndag :)

Hursomhelst så ser jag mycket på julfilmer just nu, och har Julradio.se igång dygnet runt. Tyvärr så har vi inte fått upp granen än, men när den väl kommer upp så kommer det verkligen kännas att det är Jul! Blir glad i hela kroppen bara jag tänker på det, haha.

It's Christmas!



Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Ohh my God! Jag har helt glömt bort Julradio.se! Brukar ALLTID lyssna på det! Nu måste jag klicka mig in och lyssna!!! =O

2012-12-20 @ 19:27:24
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback