Beställt biljetter till julgalan!

Sådär! Nu så är biljetterna till "Julgalan 2012" beställda. Den 13e december, d.v.s. på Lucia så kommer jag och två kompisar att köra upp till Helsingborg för att förhoppningsvis se en riktigt härlig julshow. Det hela börjar klockan 21.00 och håller på fram till 02.00 på natten, och jag börjat jobba klockan 07.30 dagen efter men det får man ta när det är jul som det handlar om. Jag hade en väldig tur för jag fick ett mail ifrån CDON.com för bara några dagar sedan där jag fick en rabattkod till just "Julgalan" där jag fick köpa hur många biljetter som helst till halva priset. Så istället för 350 kronor per biljett så behöver jag nu endast betala 175 kronor. Helt perfekt ju, en tidig julklapp ifrån CDON. Så för er som hade tänkt gå på "Julgalan" kan jag rekommendera er att beställa via CDON, så att ni också kan få biljetter för halva priset.
 
 
Säg till om ni ska dit så träffar jag gärna er :)


Kommentarer
Sannas Christmas

Åh så härligt, kommer säkert vara hur bra som helst! :)

Svar: Det får vi verkligen hoppas :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-02 @ 09:36:16
URL: http://sannaschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback