Dagarna går...

Och det gillas skarpt. Jag tar verkligen vara på alla dagarna och försöker således alltid hitta på någonting. Idag har jag varit & tittat på julsaker & julklappar i diverse butiker. Nu är det ju dessutom "Fars dag" på söndag, men tack och lov så är inte det lika svårt som att köpa julklappar. Jag har faktiskt fått lite idéer till vad jag ska köpa för julklappar, mycket tack vare att jag kollat på vad ni andra julbloggare gett för tips. Tack för det! Det är ju bättre att vara ute i god tid än att gå och köpa sista minuten presenter på lille julafton.





Kommentarer
Johanna

Ja visst går det fort! Snart är det dags! :D

Svar: Absolut! :) Det gäller att passa på att njuta av denna underbara årstid.
itschristmas.blogg.se

2012-11-07 @ 09:34:35
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Victorias Jul

Ja tiden går verkligen fort. Det är alltid bra att vara ute i god tid med julklapparna

Svar: Det är det verkligen, jag har nästan alltid försökt att vara det. Många har ju som tradition att handla dagen innan eller t.o.m. på själva julafton! Jag hade aldrig klarat av det, hade blivit en massa impulsköp :P
itschristmas.blogg.se

2012-11-07 @ 11:07:37
URL: http://victoriajul.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Jag har också nedräkning på min mobil ;) hehe
Jag tycker att tiden går jättefort just nu. Mycket fortare än förra året. Det får inte gå FÖR fort bara, så att man hinner njuta, mysa och bara vara också :)

Svar: Det är ett måste! Har 2 stycken som ligger där året om. När det går mot jul så fyller jag den med massa julappar, det är ju ett måste :) Usch ja, dock så tycker jag att jag tar vara på tiden, och jag vet att det kommer att gå långsammare senare. Det gör det automatiskt av någon konstig anledning.
itschristmas.blogg.se

2012-11-07 @ 13:15:37
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jag har gjort en mapp på min iPhone som har jag döpt till "Christmas" och där i finns en massa julappar. Har du spelat Santa's village? Om inte, så ladda ner det och börja. Riktigt roligt spel om man älskar julen!
Jag hoppas verkligen att du har rätt! :D

Svar: Smart! Det börjar snart bli dags för det, även för mig. Nej det har jag inte, sett att du spelat det men inte testat än. Ska prova det :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-10 @ 14:23:46
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback