Dålig på att uppdatera nu

Jag är väldigt dålig på att blogga just nu. Det beror på att jag har jättemycket på jobbet denna veckan. Men efter den 3e december så börjar min julledighet och då kommer jag att blogga varje dag. Bara för att jag har mycket på jobbet ska ni inte tro att jag saknar julstämning. Lyssnar på julmusik varje dag och försöker passa på att göra så mycket juligt som möjligt när jag väl är ledig.
 
Men om ni undrar varför jag är så dålig på att uppdatera nu när det verkligen går mot jul så vet ni iallafall varför.
 
Hoppas ni har en trevlig vecka :)
 
 
 
It´s Christmas!


Kommentarer
Michelle & Ritva

Känner igen mig! Själv har jag skola och jobb så tiden räcker inte alltid till, men man får göra så gott man kan. Man får ta igen när ledigheten slår till! :)

Svar: Låter stressigt. Vad läser du till? :) Precis, hoppas bara inte december försvinner lika snabbt som oktober & november gjort.
itschristmas.blogg.se

2012-11-28 @ 07:38:39
URL: http://happyholidays.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Passa på att jobba riktigt mycket så att du kan njuta EXTRA mycket sen när du väl är ledig ;) Ser fram emot ditt bloggande!!

Svar: Haha, usch ja, men du har rätt. Sen kan man njuta desto mer. Tack! :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-28 @ 10:15:37
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Patrik

Hej!

Jag ”gissar” att du gillar julen... :) … så jag tänkte bara informera om att det i år finns en julkalender producerad oberoende av SVT.

Jag har varit med och gjort den, och kalendern kommer du hitta på www.24dagar.se.

Om du tycker det verkar intressant så får du gärna tipsa dina läsare, andra julälskare i din närhet, barn, föräldrar... Ja, alla som kan tänkas vara intresserade. :)

Hoppas du tycker det verkar intressant. Ha det fint! :)

Svar: Hej!
Ser fram emot den, kommer absolut rekommendera den :)

Allt gott!
itschristmas.blogg.se

2012-11-28 @ 10:24:01
URL: http://www.24dagar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback