Detta fanns i mitt paket!

Jag lovade ju att jag skulle visa er vad som fanns i mitt paket igår, men det dök upp lite annat som var tvunget att prioriteras. Här är iallafall vad jag fick:

En gigantisk adventskalender
En "vanlig" adventskalender
Julgranskulor
Presentband
Choklad
Chokladtomtar
Julstrumpa

Hela paketet kostade ca 2100 kronor, men givetvis fick jag mer än detta då, men det här är julsakerna. Det är mycket möjligt att jag beställer en gång till innan jul, fanns ju massvis med annat som jag ville ha :-)



Kommentarer
julmust.blogg.se

Åh vad underbart allt ser ut!

Svar: Tack :D Blir ju dubbelt så trevligt när man kan kombinera 2 stycken favoriter ;)
itschristmas.blogg.se

2012-11-09 @ 21:32:54
URL: http://julmust.blogg.se/
Emelie - Emelies Christmas

Jäklar så coola prylar :D

Svar: Tack :D Bra kombination med jul & fotboll, det bästa jag vet ;)
itschristmas.blogg.se

2012-11-10 @ 14:24:54
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback