En månad kvar tills det är julskyltning

En månad kvar nu alltså. Som jag längtar. När jag går på julskyltning så får jag verkligen känslan av att "nu är det okej att börja "fira" jul", d.v.s. att det är okej för allmänheten att man börjar lyssna på julmusik och handla en massa julprodukter. Fast har märkt att allt fler börjat handla julsaker redan nu, förr tyckte jag alltid att det var tomt på julavdelningarna såhär års. Men det är ju bara kul om folk börjat inse att julen är så underbar som den är.
 
Jag har skrivit tidigare att jag har planerat att gå på julskyltning i Lund, det är verkligen en lagom stor stad för att gå på julskyltning i. Det är blandat med moderna & gamla byggnader vilket gör det helt perfekt. Dessutom så kommer det förmodligen inte krylla av folk vilket kan bli jobbigt. Jag ser verkligen fram emot till det blir dags.
 
It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback