Julfilmer

I år så har jag köpt på mig ca 15 julfilmer som jag ska se under julen. Jag ska erkänna att jag är fruktansvärt dålig på att se på film, jag börjar alltid surfa med iPhonen eller iPaden, eller så somnar jag ifrån den. Därför är serier bättre för mig, då jag alltid tittar på film/serier innan jag ska sova så brukar jag se 1-2 avsnitt innan jag somnar. Men när det kommer till julfilmer så kommer jag (förhoppningsvis) ha med tålamod. Kom över flera av filmerna billigt under sommaren då "Det nya Skivlagret" i Trelleborg sålde filmerna för 9 eller 19 kronor styck, minns inte riktigt men hur som helst så var det väldigt billigt. Jag kommer att lägga ut listan sen när det blir dags, har nämligen packat ner dem bland julpyntet så jag inte skulle behöva gå och se dem och bli frestad under sommaren ;)
 
It´s Christmas!


Kommentarer
Victorias Jul

Det var billig filmer, tur jag inte var där för då hade jag säkert handlat en massa filmer

Svar: Hehe, verkligen. Jag tror jag köpte 20 stycken ;)
itschristmas.blogg.se

2012-11-05 @ 10:57:31
URL: http://victoriajul.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Så underbart med en massa julfilmer! Och att du fick dem billigt var ju inte så fel heller ;) Om jag hade varit där hade jag säkert köpt hur många filmer som helst :P haha!

Svar: Eller hur! :D Hehe, nejdå, kommer ha fullt upp i jul ;)
itschristmas.blogg.se

2012-11-06 @ 20:10:58
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback