Julradio

Jag har nu under de senaste dagarna utforskat vad min app "tuneIn Radio" har för julstationer att erbjuda. Jag fastnade för en finsk julradio som heter "Radio Santa Claus". Där spelar dem alla möjliga jullåtar, men mest klassisker och det är ju de som jag tycker är bäst. Iförrgår var det verkligen jättehärligt då jag satt och bläddrade i ett reklamblad med julsaker, det var mörkt ute och jag lyssnade på radion. Man fick verkligen julkänslor & jag börjar ju snart explodera som jag längtar efter julen. 
 
Så för er med en iPhone, råder jag att ladda hem "tuneIn Radio". Den kostar 7 kronor, och där ska finnas alla radiostationer i hela världen. Dock har jag ju inte kunnat testa om detta stämmer, men där finns iallafall väldigt många.
 
 
 
It´s Christmas!
 


Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Jag brukar lyssna på julradio.se till jul. Har gjort det de senaste åren. Dock öppnar de inte deras sändningar förrän 1 december :)

Svar: Ah, har lyssnat på den några gånger men inte fastnat riktigt, får ge den ett nytt försök i år :) Jag längtar tills julmusik spelas överallt :D
itschristmas.blogg.se

2012-11-12 @ 21:48:16
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Det tycker jag :)
Jag längtar också. Det är så mysigt att gå omkring i en butik som spelar julmusik. Det blir en helt annan julshoppingupplevelse :D hehe

2012-11-14 @ 23:17:16
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback