Nu går det verkligen fort

Dagarna verkligen springer förbi, snart är det första advent. Jag har märkt på mig själv att jag blir stressad av att se allting komma på en gång nu, jag vill ju hinna med att göra allt, men tyvärr är det omöjligt. Det är jättebra att det finns så många julbloggare, som hjälper mig att hålla reda på vad som går på tv, vad som är nytt i butiker o.s.v. Nu är det mycket lättare att planera vad man riktigt gärna vill, och redan nu har jag flera dagar i december som är "bokade".
 
Till helgen tänkte jag ta fram alla julsakerna, är verkligen i behov att få fram det så jag kan sortera allt på mitt rum. Hade även tänkt julstäda i helgen, så att allting är rent och fint innan det packas ner & det nya packas upp.
 
Har märkt att det redan nu är pyntat i de flesta butikerna och julseljusen har börjat sättas upp i städerna. I Ystad har man redan rest den stora granen på torget. Tänkte köra dit nu någon dag och ta mig en titt, det är ju verkligen en riktig julstad med alla gamla byggnader och så. Brukar vara väldigt fint med ljus och pynt. Bilder kommer sen hur det ser ut!
 
 
It´s Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback