Saker som jag förknippar med julen

Kom att tänka på det när en låt började spelas. Låten har absolut ingenting alls med julen att göra, men jag lyssnade jättemycket på den förra julen, speciellt kring själva julafton och därför får jag upp i mitt huvud när jag sitter i soffan, bredvid julgranen & slötittar på TV, samtidigt som jag lyssnar på denna låten. Det finns massvis med andra sådana saker, och jag märker hur dem börjar komma allt oftare. Idag var det t.ex. den sista matchen i Allsvenskan, kom att tänka på 2010 då Malmö FF tog SM-Guld och jag firade det på Stortorget i Malmö dagen efter, då var det lite juligt minns jag.
 
Det jag vill komma fram till är ju hur mycket jag verkligen älskar julen och hur mycket som kretsar kring den. Jag är överlycklig över att det endast är 10 dagar kvar tills jag kommer börja lyssna på julmusik 24/7, se julfilmer & köpa julprodukterna i affärerna.
 
 
 
Vad ser du mest framemot med julen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback