79 dagar kvar

Idag är det 79 dagar kvar tills det är julafton och när man hör det så låter det inte så värst mycket, det tycker iallafall inte jag. Men på 79 dagar så kommer det att hända massvis med händelser och det är just uppladdningen inför julafton som jag älskar. Att gå på julskyltning, julmarknader, se på julfilmer, lyssna på julmusik och massvis med andra saker. I år så hade jag tänkt göra i stort sett allt jag vill göra inför julafton och det innebär bl.a. att åka till Lisebergs julmarknad, se en riktig julkonsert & gå på julskyltning. Tyvärr har jag inte varit på julskyltning dem 2 senaste åren p.g.a. vädret men nu så har jag både körkort och egen bil så i år måste det verkligen vara någonting extremt som ska hända för att hindra mig att åka. Jag hade tänkt åka till Lund i år där jag var 2009 och det var verkligen hur mysigt som helst. Men det kanske ändrar sig, vi får se. Huvudsaken är att jag åker på en julskyltning.
 
Vart hade du/ni tänkt åka på julskyltning? Berätta gärna varför ni vill/ska åka just dit!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback