Årets första frost!

Jag vet att det har snöat på många ställen i Sverige, och att det t.o.m. har lagt sig på vissa ställen. Det är helt fantastiskt tycker jag, men eftersom att jag bor längst ner i Sverige så är det sällan vi har snö förrän det nästan är vår. Därför så blev jag överlycklig idag när jag såg att det var frost i gräset, på taken och även lite på marken.
 
I och med att jag bor längst ner i Sverige, så är det många som verkligen hatar snön. Jag tror att jag är en av väldigt få som faktiskt uppskattar den. Jag kan förstå att folk inte gillar snön när man ska till arbetet och behöver skotta flera timmar innan man ska iväg, men herregud, det är ju så stämningsfullt. I år så har ju även jag ett arbete och en bil, så vi får väl se vad jag tycker om det då. Men annars så är ju snö någonting av det bästa som finns och det höjer ju verkligen julstämningen med 100%.
 
 
I'ts Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback