Hösten

Idag så är det riktigt höstväder ute och jag har märkt på mig själv att jag har börjat förknippa regn och blåst med julen. Eftersom jag bor längst ner i Skåne så är det inte alltid som vi har snö, och när vi väl får snö så brukar det inte ske förrän i januari/februari, därför så är det oftast regn som vi får i december. Jag vet att det är många som blir deprimerade när hösten kommer, för min del så är det tvärtom. Jag blir väldigt inspirerad och när det blir mörkt redan vid fyratiden så mår jag som bäst. Att gå ute bland juleljus, granar & girlanger får en att må riktigt bra. Så man kan ju säga att min jul börjar redan i september eller oktober då hösten slår till, har ju faktiskt lyssnar så smått på julmusik sedan i september :)
 
 
 
 
It's Christmas!


Kommentarer
Elin

Ja visst är hösten underbar! Det blir så vackra färger i naturen och kylan förknippas ju också med jul. Hehe, jag började lyssna på julmusik i september (helt ärligt tjuvlyssnade jag pyttelite i augusti, shhh) jag också, får stänga fönsterna så inte grannarna hör mig och tror att man är galen bara haha :P

Svar: Jag håller med dig, en fantastisk årstid faktiskt. Ojdå, haha, det är svårt att låta bli, julmusik är ju någonting av det allra bästa med julen. Vad kul det är att det är fler än jag som är så julig av sig :D
itschristmas.blogg.se

2012-10-14 @ 14:03:45
URL: http://elinsjulmys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback