Julgalan 2012 i Helsingborg

Då var det måndag igen, veckorna går så fort och jag längtar verkligen tills det drar ihop sig. Jag har så mycket planer för julen, i år ska jag verkligen göra så mycket som det bara är möjligt till att göra. En av sakerna jag har på min "jul-bucketlist" är att gå på en riktig julkonsert, och med riktig menar jag inte en sådan som utspelar sig i den lokala kyrkan, utan det ska vara en med kända artister. Jag har fastnat för "Julgalan 2012" som kommer ske i Helsingborg den 14e december. Artister som Loreen, Lasse Berghagen & Danny Saucedo ska dit och jag tror att det kommer bli hur mysigt som helst. Konserten håller på från 21.00 på kvällen och pågår fram till 02.00. Som tur är så är det en fredag så man har inget jobb att tänka på dagen efter. Förmodligen så blir det jag och 2 kompisar som kommer åka dit och jag ser verkligen fram emot det, även om ingen hade velat åka med mig så hade jag åkt dit själv. Vill verkligen se en riktig julkonsert i mitt liv och denna känns perfekt.
 
Här är länk till ticnet där man kan läsa mer & även köpa biljett.
 
 
 
 
 
Ska du/ni gå på någon julkonsert/gala i år?


Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Jag skulle också vilja gå på Julgalan, men jag har nog ingen som vill följa med mig på den :P haha

Svar: Du hade gärna fått följa med mig om du hade velat, men du bor väl i Stockholmsområdet? Går Julgalan på fler ställen i Sverige eller det är bara i Helsingborg? :)
itschristmas.blogg.se

2012-10-23 @ 22:54:28
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Snällt av dig! Den går även i andra delar av Sverige, bland annat Stockholm! Får se om jag har turen med mig och får med mig någon som vill gå med mig :P

Svar: Vi får hålla tummarna :)
itschristmas.blogg.se

2012-10-25 @ 21:44:43
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback