Julhandel

Någonting som är härligt på julen är ju att gå runt i alla dessa olika affärer och bara insupa den juliga stämningen som råder. Det kan vara allt ifrån att gå på stan och gå in i en liten butik till att gå in i ett stort köpcentrum eller en mataffär. Jag gillar att göra både grejorna, det är charmigt med båda två. Förra året så gick jag mest i stan i olika städer och det är så härligt att gå där när det finns granar, ljus och pynt överallt, och i alla skyltfönster så är det julpyntat. I år kommer jag besöka ännu flera städer och jag ser fram emot att se hur "Emporia" kommer se ut när det är jul. För er som inte vet vad "Emporia" är så är det ett nytt köpcentrum som ligger strax utanför Malmö som öppnar nu den 25e oktober, det kommer bli det största köpcentrumet i Skandinavien så jag ser fram emot att besöka det. För er som bor i Skåne, precis som jag själv gör, så råder jag er att åka till Ystad och Simrishamn som ligger vid Österlen, där är verkligen hur stämningsfullt som helst att gå när det är jul. Ni kommer inte att ångra er.
 
 
         (Jul i Ystad)
 
It's Christmas!


Kommentarer
Jul-Lollo

Jag ska till Emporia vid juletid !! :)

Svar: Kommer säkerligen bli kalas :)
itschristmas.blogg.se

2012-10-19 @ 19:36:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback