Julpynt på Bo'Ohlsson

Idag så var jag på Bo'Ohlsson i Tomelilla, ett stort varuhus i stil med Gekås i Ullared, men en aning mindre. Självklart så var jag tvungen att se om det fanns några julsaker framplockade och det fanns det till min stora glädje. Dock så höll personalen på att plocka fram under tiden så långtifrån allt var framme men jag blev verkligen jätteglad och jag var tvungen att köpa lite trots att det bara är oktober.

Att gå på Bo'Ohlsson sen i november och i december är verkligen hur mysigt som helst och de senaste två åren så har jag handlat massvis med julpynt, mer än vad jag kan ha på rummet om jag ska vara ärlig, men en dag så flyttar jag hemifrån och då så behövs allting :)

Kommer visa vad jag köpte i nästa inlägg, men här är några bilder på lite av vad som fanns framplockat.



Kommentarer
Jul-Lollo

Hallå! Trevligt och ser fram emot att få se vad du har köpt!

2012-10-12 @ 23:43:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback