Nyss pratat i radio

Jag har precis kommit hem ifrån radiostudion där jag var gäst i ett program som heter "Äntligen måndag!". Jag provade choklad tillsammans med 2 andra lokalkändisar och givetvis så kunde jag inte låta bli att prata om julen när jag väl var där. För visst är choklad förknippat med julen? Iallafall så blev jag ännu mera sugen på att det ska bli jul efter programmet, när jag körde hem i mörkret och lyssnade på radion så fick jag riktiga julkänslor. Längtar så...

Jag vill tacka alla ni som läser här inne och kommenterar så snällt. Blir verkligen jätteglad och det är så kul att det finns fler som delar min jultokighet.

Ha en bra kväll alla!



Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Kul att du har pratat i radio! Kan man lyssna på det någonstans nu i efterhand? :)

Svar: yes, jag jobbar i en butik. En av alla Willysbutiker faktiskt. Under julen är det riktigt roligt att jobba. Kunderna är mer glada och det blir nästan en helt ny stämning bland arbetskollegorna. Julen gör något med människor när den väl kommer. Så underbart!

Svar: Har varit med nu ett par gånger, funderar lite på att plugga till något med radio :) Tyvärr inte (eller tur det ;) ), men kul att du vill lyssna :D
Vad härligt det låter, måste vara ett riktigt paradis för dig som är jultokig ju. Helt riktigt, det är verkligen något magiskt med julen :)
itschristmas.blogg.se

2012-10-16 @ 20:43:49
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Det hade varit riktigt kul att lyssna på! Det hade ju varit roligt att få lyssna på när du pratar om julen ;)
Ja, det är riktigt roligt att jobba i butik. Man får reda på "allt" julnytt före de flesta ;) hehe

2012-10-17 @ 22:39:53
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback