Veckorna går fort nu

Oj, oj, oj, vad tider går fort nu. Snart är även oktober över och då är vi alltså snart inne i november, en månad som består av massvis med julaktiviteter för att få igång julstämningen på allvar. För att vara ärlig så är det första gången i år som jag redan börjat ladda så för julen som jag gör just nu. Det är mycket tack vare er, som jag har insett att det inte bara är jag som redan nu har lite julkänsla. Jag har planerat massvis som jag ska göra inför julafton och det kommer jag lite senare att berätta för er. Ni får mer än gärna berätta för mig vad ni ska göra i jul och ge mig tips på saker som jag borde besöka eller göra. Självklart så försöker jag läsa era bloggar men just nu händer det mycket i mitt liv och det är knappt att jag har tid att skriva detta inlägget. Men jag ska ta mycket ledigt i december så jag får tid till att verkligen njuta utav julen.
 
Men som sagt, ge mig gärna tips på vad jag borde besöka eller göra i jul, jag blir jätteglad när ni kommenterar :)
 
 


 
 
It's Christmas!


Kommentarer
Axelina

Fruktansvärt mysig blogg! Underbart att man längtar och ser fram emot jul redan nu, så ska det vara :)

Svar: Tack så jättemycket! Jag kan inte annat än att säga detsamma, jättefin blogg. Haha, känns egentligen för tidigt men varför inte redan nu? ;)
itschristmas.blogg.se

2012-10-22 @ 18:31:15
URL: http://ourchristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback