Vintertid

Jag hoppas att ni alla har kommit ihåg att flytta bak klockan en timme, så att det inte blir några fel imorgon bitti. Egentligen är ju det här med sommar & vintertid en rätt så onödig grej men jag måste säga att jag gillar det. Att det om några veckor kommer vara mörkt redan när klockan är tre eller fyra på eftermiddagen rör mig inte i ryggen, tvärtom, jag blir gladare av det. Det är ju ännu ett tecken på att det med bestämda steg går mot jul, den tid vi alla längtar så till. Dock så kommer det att bli ljusare på morgonen, men det är ju också bra så att man är lite piggare när man ska stiga upp, fast snart så är det mörkt fram till halv nio då, så det varar ju inte så länge.
 
It´s Christmas!


Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Jag håller verkligen med dig! Jag gillar att det blir mörkare. Då får man dessutom en anledning att tända ljusslingor, stearinljus och ljusstakar ;) hehe

Svar: Ja, jag tycker att du ska leta reda på Polarexpressen och se den igen! Den är så underbart bra :)

2012-10-28 @ 19:11:24
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Kika in på min blogg. Jag har något till dig där :)

Svar: Åhh, tack så jättemycket!!! :D Älskar också din blogg!
itschristmas.blogg.se

2012-10-29 @ 07:49:13
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Falksonchristmas

Vad kul med en manlig julbloggare, då är jag inte ensam om att vara jultokig kille ;-)

Kommer att följa din blogg framöver, fortsätt ditt bra arbete med schyssta inlägg, med en lite manlig tvist på.

Japp alla klockor omställda :-)

Svar: Detsamma får jag säga då, trodde jag var ensam på den fronten, men jättekul att se fler :)
Haha, kommer följa dig med. Det ska jag göra!

Allt gott!
itschristmas.blogg.se

2012-10-29 @ 09:22:21
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Maries strålande jul

Jag gillar också när det är mörkt ute och man kan mysa med tända ljus på både morgnar och kvällar. Dock har jag lite svårt att ställa om min dygnsrymt vid tidsomställningarna och är ofta trött på båda omställningarna.

Svar: Det låter härligt :) Ajdå, men du vänjer dig snart får vi hoppas.
itschristmas.blogg.se

2012-10-29 @ 17:58:42
URL: http://julen.gladers.net
Anonym

Finns något litet till just dig på min blogg om du kikar in och kollar! :} Julkramar

Svar: Hehe, vad kul :) Dock så står det ju "anonym", så vet inte vart jag ska gå in ;) Julkramar tillbaka!
itschristmas.blogg.se

2012-10-29 @ 22:33:39
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Så roligt att du blev glad! Tycker verkligen om ditt bloggande! :) Du skriver så intressanta inlägg!
Kul att du gillar min blogg också :)

Svar: Tack ännu en gång :D Du får kika in på min blogg nu, har en lite överraskning tillbaka höhö ;)
itschristmas.blogg.se

2012-10-30 @ 22:35:27
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback