It's Christmas!

Hej & välkomna!

 

Imorgon så är det den 1a oktober och man kan väl säga att hösten börjar på allvar, iallafall månadsmässigt. För mig innebär det dock bara att det är ytterliggare en månad närmare till julen och eftersom att julen är den bästa tiden på året så är min längtan stor.

 

I den här bloggen så kommer jag att berätta för er vad jag gör för att få den bästa julstämningen man kan få, ge er tips på aktiviteter & annat att göra under julmånaderna samt ge er en liten inblick i min vardag. Jag kommer att uppdatera mer ju närmare det lider jul, så håll utkik här dagligen för att inte missa någonting.

 

Jag hoppas att jag kan hjälpa er att få julstämning och att ni kommer att följa min blogg under julen.

 

/ It's Christmas!

                             


Kommentarer
Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-09-30 @ 15:05:43
URL: http://blogg.se
Snowman

Vilken fin blogg!! Det ska bli superkul att följa den :-)

2012-10-01 @ 00:12:49
Jul-Lollo

Wow! Den här ser jag fram emot!

2012-10-01 @ 00:13:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback