December this far

Hej!

Det är snart den fjärde december! Dessa tre dagarna i december har bara svischat förbi, men trots det så har jag hunnit med en del.

Jag jobbar totalt sju dagar denna månad, varav två redan är avverkade. Imorgon så jobbar jag min tredje innan jag är ledig i fyra dagar. Förutom att fylla år så hade jag tänkt att hitta på "juliga" saker under dessa dagarna. Såsom att gå på julmarknader, handla julklappar och se på julfilmer.

Hitintills så har mina dagar mest kretsat kring jobb, både dag och kväll, men jag har även hunnit att gå lite på stan och kollat på julklappar. Dessutom så har jag lyssnat oerhört mycket på Julradio.se, så jag går mest omkring och nynnar på julsånger på jobbet.

Har varit lite dålig på att blogga under dessa två senaste dagarna, men som sagt, jobbet har stulit mycket tid. När jag är ledig så innebär det att jag har mer tid, så det kommer desto fler inlägg då.


It's Christmas!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback