Jul i Hamburg

Hej!

Den här helgen spenderade jag i Hamburg där jag tillsammans med två kompisar kollade på fotboll, handlade julklappar och det viktigaste - gick på julmarknad.

Julen i Tyskland är någonting utöver det vanliga. Överallt så finns det juldekorationer, marknadsstånd längs gatorna och på dagarna så bjuds det på julparader och liknande ting.

Att åka ner till Tyskland inför julen lär bli en tradition. Dock kommer jag åka ner en vecka tidigare eller så då jag hellre är hemma och laddar upp inför julen såhär nära julafton.

Här är några bilder som jag tog:








It's Christmas!



Kommentarer
Christoffer

Hej,

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för ett event jag planerar för julbloggare men hittade inte din e-postadress. Kan du mejla mig är du snäll?

Mvh

Christoffer

ps. Vänligen publicera inte denna kommentar.

2014-10-24 @ 13:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback