Julfilmer

Hej!

Igår så berättade jag att jag skulle se en julfilm på kvällen. Så blev det aldrig. Jag somnade helt enkelt, och ja, än en gång så misslyckad jag med det som jag är som sämst på. Att se film.

Jag älskar julfilmer, precis som med allting annat som har med julen att göra, men när jag ska se på film så vill jag göra det på kvällen/natten, i samband me att jag ska sova. Men då så hinner jag oftast bara se en kvart, sen så somnar jag.

Som ni kan se på bilden så har jag en hel del filmer att se på innan julafton, och fler är på väg. Beställde nämligen tre till igår, och ja, hur jag ska hinna se dem är en gåta, men på något sätt och vis så ska jag nog greja det.



It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback