Julhandlat

Hej!

Igår så var jag med min mamma i Trelleborg för att handla hem all julmat och annat inför den stundande julen. De sista förberedelserna helt enkelt. Så nu är både kylskåp och skafferi proppfyllt med allt som tänkas kan. Det lär alltså inte gå någon nöd på min familj i år heller.

Att köra till Trelleborg några dagar innan julafton har blivit lite utav en tradition. För det första så har de ett enormt "ICA MAXI", där man hittar allt man behöver. Dessutom så är det lite roligare att komma iväg och handla inför julen och inte gå i samma butiker som man för under resten av året.

Det är bara fyra dagar kvar till julafton nu, vilket för mig känns ganska så bra. Åker till Hamburg om bara några timmar för att julmysa, en bra "kickoff" helt enkelt.

Vi hörs snart igen!



It's Christmas!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback