"Julskyltning" i Simrishamn

God kväll!

Nu så är jag hemma ifrån "Julskyltningen". Anledningen till att jag skriver "Julskyltningen" är för att där inte var någon. Den är först nästa helg, men då jag inte hade lust att åka iväg så långt så fick det bli i Simrishamn.

Men det var ändå trevligt. Lite folk ute, så man kunde gå i lugn och ro och kolla på alla affärernas skyltfönster som var smyckade med julsaker.

Vi var där i drygt en timme, och trots att där inte var några marknadsstånd eller affärer öppna så lyckades jag ändå få med mig den här hem:

Fin va? :-)


Tog lite bilder på hur det såg ut där:











Det var faktiskt väldigt trevligt trots att det inte alla var lika juligt som det var förra julskyltningen. Nu så är Julen invigd för mig :-)

It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback