Mina favoritjulfilmer

Hej!

Här är en lista på mina fem favoritjulfilmer!


Fred Claus
Har blivit lite av en klassisker för mig. Bra mix där allting givetvis slutar glatt. Ett måste att se under julen!

Bad Santa
Oerhört rolig film som dock inte är alltför julig. Men ändå ett måste att se när det vankas jul.

Elf
Bjuder på ett flertal sköna skratt, och är absolut en av de bästa julfilmerna enligt mig.

Surviving Christmas
En bra komedi med mycket jul i sig. En riktigt klassisk julfilm.

En lysande jul
Kan mycket väl vara min favoritjulfilm. Underhållning på hög nivå och bra skådespeleri, dessutom väldigt julig.


Vilka är dina favoriter? Kommentera gärna!

It's Christmas!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback