Mina favoritjullåtar

Hej!

Här är en lista på mina fem favoritjullåtar!


Varje dag är jul
Det är Lars Vegas Trio som har gjort den, och i år så anser jag den vara min favoritjullåt.

Happy Holiday
En låt som man blir glad över att höra, en klar kandidat till min absoluta favoritlåt.

Fairytale of New York
Man får ju gåshud när man hör den. Ett måste att ha med på listan.

Drummer boy
En av de första jullåtarna som jag fastnade för. Tycker fortfarande otroligt mycket om den.

Drivning home for Christmas
Spelar alltid denna dagen innan julafton. Riktigt bra låt.


Som ni säkert förstår så är det inte lätt att bara välja ut fem. Borde nog ha en topp 100 istället...


It's Christmas!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback