Uppdatering

Hej!
 

I lördags så var jag i Malmö och handlade julklappar. Lyckades komma därifrån med tre stycken, och är nu i stort sett klar till två av tre personer, vilket är oerhört skönt. Dock så har jag inte lyckats hitta så mycket som en enda julklapp till min pappa... Jag hoppas verkligen att jag hittar någonting i Hamburg - som jag åker till på fredag för att spendera helgen där genom att se på fotboll och gå på julmarknad.
 
Det är nu drygt en vecka kvar tills det är julafton, och det var längesedan jag kände mig såhär stressad inför julen. Har, som jag tidigare skrivit, ett 20-tal julfilmer som jag vill se, och har en hel del platser och affärer som jag ännu inte har hunnit besöka. Lägg därtill att man har ett jobb att sköta plus allting utanför det. Kommer nog på en lösning så småningom, men just nu så känns det oerhört tufft att hinna med allting.
 
Idag så jobbar jag min näst sista dag för det här året, och förhoppningsvis för alltid på mitt nuvarande jobb. Vantrivs något så oerhört, och det vore inte helt fel om tomten hade med sig ett nytt jobb till mig i säcken i år, haha...
 
Kommer försöka att blogga så mycket jag kan, men det lär mest bli snabba inlägg, vilket är bättre än inget.
 
Hoppas det är bra med er alla, och att ni kan njuta aningen mer än vad jag gör just nu.
 
 
It's Christmas!
 
 


Kommentarer
Annas Strålande Jul

Åh vad kul med Hamburg! Det är en jättefin stad. Julmarkaden där lär ju bli toppen!

Svar: Jag hoppas det! Har hört mycket gott om julmarknaderna där, och staden Hamburg besöker jag så ofta jag bara kan. Blir tredje gången i år som jag åker ner nu :-)
itschristmas.blogg.se

2013-12-16 @ 01:59:19
URL: http://julstralandejul.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback