Bloggen är fixad!

Hej!
 

Som ni kan se så är äntligen min blogg fixad. Det vill säga att alla "avatarer" och min profilbild åter syns igen. Tydligen så hade detta försvunnit p.g.a. att servern som alla de tidigare bilderna låg uppladdade på försvann, vilket innebar att i stort sett allting som låg på bloggen försvann. Men nu så är det i alla fall åtgärdat, och det är mycket trevligare att blogga nu när man vet att allting är som det ska. 
 
Den här veckan så har jag otroligt mycket jobb, men kommer ändå att försöka att hinna med att blogga så mycket jag bara kan. Tänkte skriva några inlägg nu ikväll som kommer att publiceras under morgondagen.
 
Vi hörs!
 
 
It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback