Exklusiva julsaker

God kväll allesammans!

Precis som rubriken lyder så kommer detta inlägget att handla om ”exklusiva julsaker”.

Ordet ”exklusivt” kan förmodligen definieras olika beroende på vad man som människa anser är exklusivt. För min del, när det kommer till julsaker, så handlar det om ovanliga, större, finare julsaker. Sådant som man inte kan köpa överallt, och som vanligtvis även kostar lite extra.

Jag har nämligen varit på jakt efter sådant här en längre tid, men har så himla svårt för att hitta någon hemsida/affär som säljer detta. I Tomelilla, i Skåne, så finns det ett varuhus som heter ”Bo Ohlsson”, och där kan man ibland, vissa år, hitta väldigt ovanliga julsaker. Alltså ”gigantiska” tomtar o.s.v. Oftast sådant som affärer har som julpynt, men inte till salu. Tyvärr så har jag alla mina julsaker väl undanpackade, så kan inte visa nu riktigt var det är jag menar.

Men om ni förstår min luddiga beskrivning, så skulle jag bli väldigt glad om ni hade kunnat ge mig tips på var man kan finna detta. Alla tips uppskattas, så tveka inte på att ge mig tips och råd om ni vet någon hemsida/affär som säljer det.

 

Ha en fin fredag!

 

It’s Christmas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback