Färre som bloggar i år?

Hej!
 
Är det bara jag, eller är det så att det är färre som julbloggar i år än vad det var förra året?
 
Tyvärr så uppfattar jag det som så, och det är väldigt tråkigt. Förhoppningsvis så kommer fler igång ju närmre jul det går. Saknar den goda stämningen som rådde förra året då det var full rulle bland julbloggarna.
 
Jag själv har inte varit något vidare bra på att blogga i år heller, men jag kommer definitivt att börja mer nu.
 
Det ska dock sägas att jag är väldigt glad över att det fortfarande är många som bloggar, och jag läser era bloggar. Kommenterar dock sällan, även det ska jag försöka skärpa till mig med. 
 
 
 
 
 

It's Christmas!
 


Kommentarer
Camillavictoria

Ja, det är jätteroligt med alla bloggar! Jag är här för första året.

Svar: Kul! Varmt välkommen får jag säga :-)
itschristmas.blogg.se

2013-11-12 @ 21:28:33
URL: http://mychristmas.blogg.se
Caroline Bloggen Julmysigt

Första året som bloggare för mig =D
Hoppas fler kommer igång.

Svar: Vad kul, välkommen hit! :-) Det får vi hoppas. Ser framemot att följa dig.
itschristmas.blogg.se

2013-11-12 @ 22:22:26
URL: http://julmysigt.blogspot.se/
Erica AKA Tomtens Dotter

Jo det är färre. Är jag hemsk som tycker att det är lite skönt? Förra året var det ju nästan en heltidssysselsättning att läsa bloggar - i år är det fullt hanterbart haha

Svar: Hehe, nej, det tycker jag inte. Jag håller med dig, det var väldigt många förra året, men jag blir lite orolig att julbloggarna håller på att dö ut...
itschristmas.blogg.se

2013-11-12 @ 22:32:54
URL: http://tomtensdotter.se
Madeleine W

Ja det kanske är färre i år, det har jag inte tänkt på. Några "gamla" julbloggar har försvunnit samtidigt som många nya har tillkommit. Så det kanske är färre i år, men en alldeles lagom mängt tycker jag, så att man hinner läsa alla=)

Svar: Du kanske har rätt. Jag tycker mig se en tydlig skillnad jämfört med ifjol, men visst, det är mer lagom nu, det håller jag med om :-)
itschristmas.blogg.se

2013-11-12 @ 22:43:28
URL: http://www.julbloggen.se
Ellinors julblogg

Ja, det är nog färre som bloggar i år. Men det är en lagom mängd enligt mig. Det är knappt jag hinner läsa de inlägg som faktiskt skrivs.

Svar: Vad bra att det inte bara är jag som tycker det. Jag håller med det, mer lagom nu, men samtidigt som vill man inte att Julbloggarna ska dö ut.
itschristmas.blogg.se

2013-11-13 @ 00:12:04
URL: http://ellinorsjulblogg.blogg.se/
Maries strålande jul

Några som försvunnit och några nya, kanske det är färre. Jag har inte tänkt på det. Däremot känner jag själv att jag är sämre på att kommentera än jag varit förut. När tiden inte räcker har jag prioriterat att läsa inläggen och bara kommentera någon gång i veckan.

Svar: Jag tycker mig ha märkt av det, och det är på både gott och ont kan jag tycka. Precis samma sak känner jag med att kommentera, men ska verkligen försöka att bli bättre på det.
itschristmas.blogg.se

2013-11-13 @ 21:00:17
URL: http://julen.gladers.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback