It's beginning to look alot like Christmas...

Godmorgon!

Julsakerna pryder mitt rum, pepparkakor och clementiner äts dagligen, städerna börjar dekoreras i julens tecken och julreklamerna rullar tätt på TV och radio. Dessutom så lyssnar jag på julmusik varje dag nu.

Man kan lugnt säga att julen är på ingång, och tro det eller ej, men jag älskar det. Tänk att på söndag så är det december. Min absoluta favoritmånad. Jag kommer verkligen att njuta varenda dag denna månad, och göra så mycket juligt som jag bara kan.

Den här pjäsen står numera uppsatt på Ystads stortorg, och idag så kommer jag att ha förmånen att jobba bredvid den:




It's Christmas!



Kommentarer
Olivia - LJUVA JUL

Mysigt! :) Det är nu allt börjar ta fart på riktigt!

2013-11-27 @ 08:56:55
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Olivia - LJUVA JUL

Mysigt! :) Det är nu allt börjar ta fart på riktigt!

2013-11-27 @ 08:56:56
URL: http://ljuvajul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback