Nedräkningen kan börja

Oktober! Vart tar tiden vägen? Nåja, det är ingenting att beklaga sig över, för visst är det december som vi alla trånar efter just nu? Men först så har vi en mysig höst att se fram emot. 

Jag har nyligen börjat arbeta på Rusta samtidigt som jag i vanlig ordning fortsätter med min journalistkarriär. Redan nu så är mycket julsaker uppe, men det är främst ljusslingor och utebelysning. Dock är det hur härligt som helst att få njuta av detta redan i oktober, en åsikt som de flesta kunderna och kollegorna inte delar.

Det var ett par veckor sedan vi passerade 100 dagar till julafton, vilket brukar vara någonting som jag uppmärksammar här i bloggen. Men som vanligt har det varit mycket den senaste tiden, men kan väl halvt om halvt lova att jag kommer öka på med inlägg från och med nu. Har ju faktiskt en hel del som jag vill dela med mig av.

Vi hörs snart igen!








Kommentarer
Jul hos Linda

Jag jobbar också på en butik, och jag kan verkligen hålla med dig om att det inte är många kollegor eller kunder som gillar att julpyntet och julchokladen börjar plockas fram... :D

Svar: Precis! Dock är det många som ändå handlar av det :-)
itschristmas.blogg.se

2014-10-03 @ 08:13:54
URL: http://julhoslinda.blogg.se
johanna

Härligt med fler inlägg :)

2014-10-03 @ 11:21:29
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se
CC

Härligt! Fler inlägg vill vi ha. Kommer över sen med lite gott. Ha de så länge.

2014-10-06 @ 18:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback