10 saker du inte visste om mig - julspecial

1. Jag brukar känna som mest julstämning i oktober.

2. Jag föredrar plastgran före en "riktig" gran.

3. Jag har aldrig druckit glögg i hela mitt liv.

4. Jag vill definitivt ha en stjärna i toppen av granen, ingenting annat.

5. Jag är ganska så kräsen när det kommer till julbord. Äter till exempel inte skinka, brunkål eller sylta.

6. Jag äter inte heller gärna gröt, mest för att konsistensen är motbjudande.

7. Jag stiger alltid upp klockan 04.30 på julaftonsmorgon.

8. Jag brukar börja julpynta redan i mitten av november.

9. Jag tar mycket hellre min semester i december än under sommaren, så att jag kan njuta maximalt av julen.

10. Jag tycker att dagarna efter julafton, mellandagarna, är nästan lika härliga som själva julafton.





Kommentarer
Sannas Christmas

Varför har du inte provsmakat glögg?

Svar: Jag har aldrig gillat varma drycker, dricker inte ens varm choklad. Men ska nog faktiskt prova glögg i år. Måste ju veta om det är gott eller inte :-)
itschristmas.blogg.se

2014-10-03 @ 10:59:45
URL: http://sannaschristmas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback