Den bästa dagen på året

Imorgon är det julafton, någonting som förmodligen den större delen av världen är medvetna om. Precis som vanligt så firar jag julen med min familj, här hemma, vilket vi gjort under den största delen av mitt liv. Jag stiger alltid upp 04.30, äter frukost till en julfilm och sen njuter jag mest av det faktum att det är julafton innan det är dags för Kalle Anka. Efter det så är det julklappsöppning, vilket brukar ta större delen av kvällen. Jag vet inte om jag hinner blogga någonting imorgon, och gör jag inte det så vill jag önska er alla en riktigt God Jul! Njut bara av att det är Jul & ha det så bra som ni bara kan ha det, för det är den bästa dagen på året.

It's Christmas!



Kommentarer
Ingvild

Ja, Lillejulaften er favorittdagen her også! =)
God Jul!

2012-12-27 @ 16:43:30
URL: http://julegleder.blogspot.no/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback