En vecka av njutning

Trots att jag har varit ledig ifrån mitt jobb en hel del, så har jag ändå inte gjort så mycket som jag hade hoppats på. Men denna veckan som kommer nu, så SKA jag bara göra sånt som jag vill göra, och det innebär att se massor utav julfilmer, lyssna på julmusik, julblogga mer & kanske åka någonstans. Jag ska helt enkelt bara njuta utav den veckan som återstår tills det är julafton. Det är egentligen helt sjukt att man känner det lite sorgligt att det snart är dags, men det måste bero på att jag helt enkel älskar julen så mycket att jag aldrig vill att sen ska ta slut.

Hoppas ni alla får en härlig vecka, och försök att precis som jag, bara njuta utav den här tiden.


It's Christmas!



Kommentarer
Maries strålande jul

Jag brukar också tycka det känns lite sorgligt när adventstiden närmar sig sitt slut men ännu värre när juldagarna är slut och det är vardag igen, tur att det då snart är nyår.

Svar: Jag håller med dig, därför är det så viktigt att man tar vara på den tiden som är kvar nu. Egentligen är det ju julafton man ser fram emot, men även den här tiden innan är ju så underbar.
itschristmas.blogg.se

2012-12-16 @ 17:20:22
URL: http://julen.gladers.net
Emelie - Emelies Christmas

Det låter som att du kommer ha en toppenvecka :) Passa på att njut lite åt mig också! Känns som att jag inte hinner njuta alls just nu :( Så tråkigt!

Svar: Tack, jag hoppas det! Det ska jag göra, hälsade till dig på julradio.se igår om du hörde, hehe ;) Jag hoppas du kan få njuta trots mycket jobb!
itschristmas.blogg.se

2012-12-16 @ 19:12:24
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Falksonchristmas

Ta det lungt, njut så mycket det går och ta vara på den mysaga atmosfären och känslan av att snart ÄR det jul... :-)

Svar: Tack, det ska jag göra, jag hoppas du gör detsamma :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-17 @ 10:06:36
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Åhh hälsade du till mig?! Fan att jag missade det! Jag har ju totalt missat Julradio detta år :( Är lite ledsen över det... Fan så synd att jag missade din hälsning! Typiskt...

2012-12-20 @ 20:54:49
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback