Göteborg

I helgen så var jag ju i Göteborg. Vi kom fram på natten till den 8e och så fort vi checkat in så tog vi en taxi in till centrum för att möta upp med kompisar. Överallt så fanns det ljus & pynt och jag kände verkligen julstämning när jag gick mellan barerna.

På lördagen så åkte vi in till stan för att kolla på julklappar, men jag hittade tyvärr ingenting, det är ju samma affärer som i övriga Sverige, bara det att det var dubbelt så mycket människor i affärerna ;) Där fanns en julmarknad mitt i centrum, där det fanns massvis utav mat & godis-stånd och även en del presentbodar. Ett roligt initiativ utav staden.

På kvällen så gick vi till Liseberg, efter att vi hade sett på Hockey. Mer om det i nästa inlägg :)

Bilder ifrån Göteborg:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback