Julklappar

Jaha, då var det drygt en vecka kvar tills det är julafton och det börjar brinna i knutarna när det gäller julklappar. Jag känner mig hyfsat klar, men det är samma visa varje år för mig. Jag känner mig aldrig riktigt nöjd och vill alltid göra någonting stort av det hela, men samtidigt vill jag inte lägga ut flera tusen kronor på julklappar, speciellt inte när jag inte hittar någonting som känns helrätt. Men jag har iallafall hittat en del och ett par saker är på gång med posten. Tänkte kolla en runda på nätet idag och se om det finns något mer, annars så nöjer jag mig såhär.

Hur går det för er? Har ni hittat allting än?

It's Christmas!



Kommentarer
Falksonchristmas

Alla julklappar klara utan 1st men den skall jag åka och fixa nu, Annars är det julstämmning med hög mysfaktor. Lycka till med julklappsjakten :-)

Svar: Vad skönt för dig! :) Jag känner mig också rätt klar nu, tror även jag saknar 1, men vet dock inte vad jag ska köpa då riktigt, får se. Visst är julstämningen hög nu, känns verkligen att det börjar dra ihop sig nu. Tack så mycket du :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-19 @ 11:26:59
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback