Kolla vad jag köpt på eBay!

Igår så fick jag hem två stycken paket. Ett ifrån England, och ett ifrån USA. Det är nämligen så att jag för ett tag sedan satt på eBay för att se om det fanns några roliga julsaker där, och jag hittade lite skoj. Jag har alltid velat ha en riktig jultröja, men inte en alldeldes FÖR ful, utan en lagom. Jag kan faktiskt tycka att tröjan är lite charmig ;) Köpte även ett iPhone skal, måste ju vara omgiven med julsaker.
 
Här har ni bilder på det:
 
 
 
Vad tycker du? Är det fint med typiska amerikanska jultröjor eller är det fult?


Kommentarer
Falksonchristmas

Coolt med julskal till telefonen! Tröjan kan nog passa på rätt person, lite roligt med dessa udda grejjor, vi har aldeles för lite julprylar här i Sverige. :-)

Svar: Jag köpte den mest som en rolig sak. Kommer inte använda den så mycket ;) Men vill ändå ha en. Jag håller med, borde finnas så mycket mer än endast julpynt och julgodis.
itschristmas.blogg.se

2012-11-14 @ 11:09:37
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Emelie - Emelies Christmas

Åhh så fina! Jag vill också ha :P

Svar: Hehe, ett julskal borde inte vara så svårt att få tag på här i Sverige. Värre med en tröja, det känns så typiskt USA, ett land jag verkligen älskar & som jag hade kunnat vara i nu.. Ångrar mig lite att jag inte åkte.
itschristmas.blogg.se

2012-11-14 @ 23:18:13
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jag skulle också vilja vara i USA just nu. Där kör dom verkligen ALL IN med julen. Jag var där under november för några år sedan och det var helt underbart. Hade dock velat stannat längre för att se hur det var i december.
Hade du kunnat åkt dit i år? :)

Svar: Åh, du har iallafall varit i USA, det har inte jag. Ja, nu till julen borde man ju åka dit. Kanske får bli se nästa år? Japp, hade kunnat varit Au Pair där nu, men jag hoppade av i sista stund :/
itschristmas.blogg.se

2012-11-18 @ 21:53:48
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jo, det är ju sant. Jag har ju i alla fall varit där :) Gillar det landet riktigt mycket, men vi har det väldigt bra här i Sverige! :)
Åhh så tråkigt =/ Ångrar du dig att du hoppade av?

Svar: Lite gör jag, men får åka dit istället på en roadtrip. Hade ju mest blivit jobb där, även om det är en annan kultur än vår egen så missar man nog rätt mycket.
itschristmas.blogg.se

2012-11-21 @ 21:29:24
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: En roadtrip skulle jag också vilja åka på i USA. Det skulle vara så häftigt. :)

Svar: Vi kanske skulle åkt på en julroadtrip till USA då? ;)
itschristmas.blogg.se

2012-11-22 @ 21:56:45
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Ja, en roadtrip hade inte varit helt fel! Tänk om vi hade åkt dit vid den här tiden på året? Åkt runt i staterna och kollat in julutbudet! The dream :D
Måste fråga en sak. Vad heter du? Har inte fått något namn på dig tror jag? hehe...

Svar: Visst hade det, ja, nu till jul skulle det ju vara. Tror nog det hade varit det bästa man gjort här i livet faktiskt :) Jag heter Filip, har inte skrivit ut det då jag inte vill att alla ska hitta till bloggen via mitt namn. Inte för att jag egentligen bryr mig, men vill ha denna lite mer "privat" liksom :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-28 @ 23:39:09
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jag håller med dig. Jag tror att en sådan resa hade varit bland det bästa man skulle ha gjort här i livet. Who knows. Du och jag kanske styr upp någon sådan resa i framtiden?! Haha ;P
Nämen så bra. Då fick jag i alla fall ett namn på killen som jag har en kommentar-konversation med :P Och jag loooovar att jag inte ska sprida ditt namn vidare! :D

Svar: Absolut! Ja, det hade varit awesome :) Till nästa år så! Haha, så hemlig är jag inte av mig ;) Vad bra, hehe ;)
itschristmas.blogg.se

2012-12-02 @ 21:31:00
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Haha ja! Det skulle verkligen vara toppen! Jag har tänkt på en grej. Sen när julen är över, hur gör vi då? Jag bloggar ju bara från oktober och hela december, sen får julbloggen vila till nästa år. Hur tänker du göra med din blogg?
Vi kanske kan bli vänner på FaceBook (om du nu har det?) så att vi kan hålla kontakten resten av året också... höhö ;P

Svar: Jag har Facebook, men är inte så aktiv där, är på Twitter istället. Men absolut kan vi bli vänner på Facebook, kanske borde bli lite mer aktiv där, hehe :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-05 @ 11:24:14
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Hehe okej. Jag är inte heller så aktiv där heller (det går i vågor), men det är ganska smidigt om man behöver ha kontakt med någon (de flesta har ju FaceBook nu för tiden). Jag är mer aktiv på Instagram faktiskt. Har du det? :)

Svar: Jag har helt enkelt tröttnat på Facebook, känns som om alla bara ska skryta där. Visst är det smidigt, har ju chatt-appen till min iPhone så man kan ändå snacka med folk ju :) Aha, Instagram, det kunde man ju anta ;) Nix, har inte det, är för dålig på att fota, men kanske borde skaffa ändå? Annars så råder jag dig till att skaffa Twitter!
itschristmas.blogg.se

2012-12-09 @ 21:28:53
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Hehe... FB är ett forum där folk vill skryta och få så många likes som möjligt ;) höhö
Haha jasså det kunde du anta minsann? Jag var ganska dålig på att dokumentera mina dagar med bilder innan jag hade instagram, men nu är jag tacksam att jag skaffade det, för det är så roligt att se tillbaka på månaderna som gått :)
Jag har faktiskt ett Twitterkonto, men jag använder det inte :P haha... Vad heter du där?

Svar: Verkligen, har tröttat på det. Eftersom du fotar så fint så kunde jag ju anta att du hade Instagram, ja :) Det förstår jag, själv så skriver jag ner vad jag gjort detta året, alltid kul att kunna gå tillbaka och kolla. Jaså? Jag heter "W0llin", med en nolla istället för o. Följ mig om du törs ;)
itschristmas.blogg.se

2012-12-16 @ 21:47:49
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Hehe passar på att tackar för komplimangen om att du tycker att jag "fotar fint" ;) Tack!
Det är ju jättebra att skriva ner vad du har gjort detta år! Jag brukar skriva ner lite hemlisar i min dagbok :P
Jag ska följa dig nu på en gång ;) höhö Jag vågar!

Svar: Var ett tag sedan jag var inne här nu. Men vi får helt enkelt höras på facebook tycker jag :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-20 @ 20:59:51
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback