Bra start

Godkväll på er!
 
Först av allt så vill jag tacka alla er som har varit inne på bloggen. Trots att den startade för endast 2 dagar sedan så har den redan haft massvis med besök, och det är jätteroligt för mig som är ny när det kommer till bloggvärlden. Eftersom att där har varit en hel del att fixa med sidan, och dessutom är lite kvar, så har jag ännu inte kommit igång på allvar, men det kommer det snart bli ändring på.
 
Tills jag är igång så hade det varit kul att höra av er läsare vad ni vill se på bloggen. Jag har själv flera tankar och idéer men om ni skulle vilka hjälpa mig på traven så skulle jag vara extremt tacksam.
 
Trevlig kväll!
 
 
It's Christmas!


Kommentarer
Jul-Lollo

Jag skulle vilja läsa om shoppingtips inför julen! Vart hittar man de snyggaste dekorationerna? Och gärna läsa om dina tankar kring kontrasterna i juldekorationer som man sett de senaste åren. T.ex. en knallrosa eller svart julgran och toppmoderna adventsljusstakar med lysdioder.

2012-10-09 @ 23:52:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback