I <3 YOUR BLOG

Jag har fått två stycken utmärkelser, och jag som bara bloggat i drygt en månad. Först och främst vill jag tacka dem som nominerade mig - emelieschristmas.blogg.se & julmust.blogg.se, jag är verkligen jätteglad och det känns jättekul att det jag uppskattas. Jag kunde aldrig tro att så många skulle läsa min blogg och inte heller att jag skulle få så mycket positiv respons som jag fått, som sagt, det är jättekul, tack!
 
Fick alltså två stycken utmärkelser och såhär stod det:
 
emelieschristmas.blogg.se:
 
It´s christmas: Det är så roligt att det äntligen har dykt upp en manlig julbloggare. Jag gillar sättet han skriver på. Hans inlägg är fyllda med egna åsikter och intressanta observationer, och för varje text jag läser så vill jag kommentera och berätta min åsikt. Jag ser fram emot att få läsa hans blogg det här året. Det känns som att han var det som saknades i julbloggvärlden!
 
julmust.blogg.se:
 
It's Christmas - Finally! En manlig julälskare som har satt sin fot i julbloggsvärlden. Kan ju börja med att nämna att jag tycker det är otroligt kul och läser hans inlägg med nöje! Även här känner jag igen mig själv i mycket av vad som skrivs och ger beröm för den mysiga bloggdesignen som verkligen känns som att det är JUL!


 
Reglerna för utmärkelsen är 
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.
 
Jag ger utmärkelsen till:

emelieschristmas.blogg.se - Emelievar en av dem första som kommenterade på min blogg och det kändes som om vi fann varandra direkt. Har som sagt bloggat i drygt en månad och vi har i princip hållit kontakten dagligen sedan dess. Hennes blogg är verkligen jättehärlig och jag har läst igenom alla inlägg hon skrivit och fått en oerhörd inspiration och julkänsla av det. Det är alltid lika kul att gå in och läsa på hennes blogg.
 
julaftonsmorgon.blogg.se - Jag har följt Elins julblogg i 2 år och det var hon som fick mig att börja julblogga. Om man vill ha reda på vad för nya julprodukter, tävlingar & annat så råder jag er att läsa hennes blogg. Denna blogg är en stor inspirationskälla till mig.
 
julmust.blogg.se - Det här är en härlig tjej som jag har börjat följa nu på senare tid. Hon har en jättehärlig blogg och skriver om allt som har med jul att göra. Här får man reda på allt man behöver ha reda på inför julen.
 
 
Jag väljer att bara nominera 3 stycken, tyvärr är jag väldigt upptagen för tillfället och har därför inte jättemycket tid till mitt bloggande just nu, därför är det svårt att hinna med att följa så många bloggar. Men snart så kommer jag få mer tid och då kommer jag bli mycket mera aktiv. Vill också säga att jag har gillat alla bloggar jag besökt hitintills och ni gör verkligen ett jättebra jobb allihopa, kommer förmodligen göra en ny sånhär sen där jag kan ha med lite fler :)
 
 
It's Christmas!
 
 


Kommentarer
Victorias Jul

Vad kul, grattis till dig. Ser fram emot fler inlägg

Svar: Tack så mycket :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-01 @ 07:13:26
URL: http://victoriajul.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Men åhh så fint du har skrivit om mig! Jag känner verkligen samma sak. Vi fann varandra på en gång! :)
Och du... tänk inte på att du "måste" blogga. Har du inte tid så har du inte. Blogga när du vill och kan :)
Ha det gott så länge!

Svar: Hehe, har ju så mycket jag vill dela med mig av men har svårt att finna tid till det. Men nu när Allsvenskan tar slut så kommer jag få mycket mera tid :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-01 @ 09:36:27
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jag vet hur det känns! Been there myself!
Ett tips kan ju vara att du förbereder tidsinställda inlägg :) Om du nu känner att du verkligen vill att bloggen ska uppdateras kontinuerligt :)

Svar: Det gör jag redan ;) Men nu är Allsvenskan slut och det innebär mindre extrajobb sidan av mitt andra jobb :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-04 @ 08:42:47
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback