Jag har sett årets första julreklam

Nu ikväll så var jag och såg den nya Bond-filmen (vilket förövrigt var en riktigt bra rulle, gå och se den!), och innan filmen började så var det ju naturligtvis reklam. Mitt i alltihopa så dyker en julreklam upp, det är för min del den första och jag tvivlar att den går på TV. Reklamen var för pepparkakor och jag minns helt ärligt inte vilket företag det var, men glad blev jag iallafall. Satt och log som en idiot och började längta väldigt mycket till julen.
 
It´s Christmas!


Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Åhh så roligt med lite julreklam! Det gör det liiite (men bara riktigt lite) roligare att se på reklampauserna :P haha!

Svar: Jag valde att se filmen Polarexpressen som är min absoluta favoritjulfilm. :D

Svar: Verkligen :) Märks att det börjar gå mot jul nu, nästan alla julprodukter i mataffärer är redan till försäljning och nu börjar snart julreklamerna & julmusiken att gå i tv och radio :D
itschristmas.blogg.se

2012-10-28 @ 07:28:32
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Svar: i know! Jag kan knappt vänta :D

2012-10-28 @ 19:39:37
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback