Snart dags!

Hej allesammans!

Jag hoppas verkligen att ni har haft ett underbart 2013 hitintills, och att det även förblir så.

Själv så har jag haft ett bra sådant, där jag framförallt känner att jag som människa har tagit flera kliv framåt. Jag tänkte faktiskt i ett inlägg lite längre fram berätta lite om vad jag gjort. Även om det är en julblogg så känner jag att den kan få personligfieras en aning.

Imorgon så är det den första september, alltså officiellt höst!

Hösten är en årstid som jag börjat gilla allt mer, och inför den stundande hösten så känns det bättre än på länge. Först och främst så kan man äntligen börja tänka på julen igen, vilket ju är en av höjdpunkterna i ena liv. Men hösten innehåller också så mycket mer, och vad jag menar med det kommer jag förmodligen också att ta upp längre fram.

Än är det inte dags att börja blogga på allvar, men det går ditåt, och jag är säker på att det kommer att bli lite spontaninlägg under september.

Igår så utökade jag min julfilmssamling, ett tecken på att den underbaraste av underbaraste högtiderna närmar sig.

Vi hörs under hösten allesammans, och än en gång så hoppas jag att ni mår bra, och att ni kommer att må bra.

/ It's Christmas!



Kommentarer
Elin

Hej på dig också!
Roligt att se att även du (nästan) är igång också! :)

Härligt att du har haft ett fint år och att du verkar ha fler spännande planer framöver, och ja, det kan vara roligt om du berättar mer för oss, ska nog själv göra ett sådant inlägg, så man lär känna andra och de en själv (de som vill) bättre, alltid roligt :)

Hösten är ju helt underbar med alla vackra färger, den friska luften, tänk om vi inte hade haft höst utan bara sommar tills det plötsligt hade vänt om till vinter under en natt, hade ju inte alls funkat! ;P Hösten är ju en del av det hela :)

Vi hörs längre fram då när det sätts igång mer ordentligt, ha det fint så länge du också! :)

Svar: Hej!
Några veckor till, sen så ska jag vara igång för fullt igen hoppas jag :-)

Hade varit jättekul att få läsa vad du har i kikaren, alltid kul att läsa vad andra gör och samtidigt själv för inspiration.

Visst är den! Förr så gav jag inte mycket för hösten, men nu så är det en favoritårstid, jag har nästan slagit ihop hösten och vintern då jag så fort det blir september börjar ladda inför julen.

Det gör vi absolut, tills dess så får du ha det bäst, och tack för din kommentar!
itschristmas.blogg.se

2013-09-01 @ 16:12:05
URL: http://elinsjulmys.blogg.se/
Olivia

Härligt! Längtar efter att få läsa dina inlägg! :)

Svar: Hej!
Tack! Ska bli kul att börja följa dig också :-)
itschristmas.blogg.se

2013-09-02 @ 00:21:57
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Emma Julmust

Äntligen börjar inlägg trilla in från dig också! Har själv också börjar uppskatta hösten mer men trots det verkar det ändå inte som att sommaren riktigt vill släppa taget. Här är det varm varannan dag, men snart så tar väl hösten över helt och hållet förhoppningsvis!

Svar: Hej Emma!
Vad kul att du verkar ha längtat efter mina inlägg ;-)

Ser att du redan är i full gång med att julblogga. Visst är det speciellt när det går från den 31:e augusti till den första september? Det känns som att det verkligen blir höst på allvar, och att man kan börja ladda inför julen utan att behöva "skämmas".

Tyvärr så är det samma sak här, just nu så strålar solen. Egentligen borde man kanske inte klaga, men man vill ju ha höstrusk när det är höstmånader.

Ha det bäst sålänge, vi hörs snart igen! :-)
itschristmas.blogg.se

2013-09-04 @ 15:34:05
URL: http://julmust.blogg.se/
Emma Julmust

Äntligen börjar inlägg trilla in från dig också! Har själv också börjar uppskatta hösten mer men trots det verkar det ändå inte som att sommaren riktigt vill släppa taget. Här är det varm varannan dag, men snart så tar väl hösten över helt och hållet förhoppningsvis!

2013-09-04 @ 15:34:06
URL: http://julmust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback