Det är igång!

Hej!
 

Jag syftar givetvis på Julradio.se! 
 
Vad är julen utan julmusik? För mig så är det en av de viktigaste ingredienserna för att man ska känna den där härliga julkänslan som uppstår när allting känns perfekt. Sedan tidigare så har jag lyssnat på de jullåtar som jag haft nerladdade eller via Spotify, och även ibland via P4 Bjällerklang.
 
Men förra året så fick jag tipset om att börja lyssna på Julradio.se, och jag blev helt enkelt fast. För dig som inte vet så är Julradio.se en radio utan någon basstation, utan man sänder lite varstans ifrån Sverige där jultokiga personer (förmodligen) gör det här ideellt. 
 
Dygnet runt så spelar de julmusik, och under flertalet timmar på dygnet så är där även personer som sänder och pratar under tiden. Jag själv som arbetar med radio tycker det här är ett superkul initiativ, och vem vet, kanske så söker jag mig ditåt till nästa Jul?
 
Det ska sägas att det här absolut inte är någon sponsring av Julradio.se, utan det är helt enkelt så att jag är så lyrisk över den här radion så att jag bara var tvungen att dela med mig av den. Så har ni inte lyssnat någonting på denna förr, gör det! Jag själv har den igång dygnet runt på mitt rum, haha.
 
 

It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback