Födelsedag och julfilmer

Hej!

Det blåser storm i Skåne, men tyvärr så är det ingen snöstorm som det handlar om då det fortfarande är flera plusgrader och således snölöst.

Idag så har jag varit ledig, någonting som jag även är imorgon. Det är nämligen så att det är min 21:e födelsedag idag, och då anser jag att jag kan göra någonting roligare än att arbeta på ett jobb som jag vantrivs på.

I och med att jag är ledig så har jag hunnit med att kolla på julfilmer, och hitintills så har jag kollat på "Bad Santa" och tolv avsnitt av "Sunes Jul". Den förstnämnda filmen är en favorit till mig, och den är ett absolut måste att kolla på under julen. 

Ja kommer förmodligen att försöka se en till julfilm innan dagen är över, men vilken det blir är ännu oklart.

Nu så ska jag fortsätta att fira min födelsedag. Vi hörs imorgon!


It's Christmas!




Kommentarer
Maries strålande jul

Grattis i efterskott!

Svar: Stort tack, Marie! :-)
itschristmas.blogg.se

2013-12-10 @ 17:59:34
URL: http://julen.gladers.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback