Mindre än två veckor kvar...

Två veckor kvar tills det är Julafton. Wow vad tiden har gått fort, och det är både på gott och ont.

Det som är positivt är att den dag som man väntat på nu i snart ett år är här om mindre än 14 dagar. Men det negativa är att man ska försöka hinna med så mycket tills dess. Har liksom över 30 julfilmer som jag ska se, och hur jag ska hinna det har jag inte en aning om. 

Men jag försöker att njuta av årstiden, och inte stressa ihjäl mig. Ligger förvånansvärt bra till på julklappsfronten jämfört med tidigare år, och har ändå hunnit besöka en del platser o.s.v.

Idag så jobbar jag min sista dag för den här veckan, sedan så är det full fokus på Julen!



It's Christmas!


Kommentarer
Denise - Min Glittriga Jul

Tänk va lustigt, man bloggar om att man ska hinna med så mycket till jul och att det är så långt kvar (då de kanske är september) Men ändå sitter man här med hur mycket kvar som helst! :p Ett tecken på att dagarna går lite väl fort!

Svar: Haha, ja, så är det verkligen. Men man får försöka att ta vara på tiden, även om det bara är tio(!) dagar kvar nu.
itschristmas.blogg.se

2013-12-11 @ 09:00:33
URL: http://minglittrigajul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback